A Diákunió adatvédelmi politikája - hogy tudd, hogy személyes adataidat hogyan kezeljük

Az adatkezelést a vonatkozó jogszabályokban foglalt előírásoknak, így különösen az 1992. évi LXIII. törvénynek (A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról) megfelelően kezeljük.

A Diákunió felelősségteljesen kezeli a személyes adataidat: minden esetben tájékoztatunk az információgyűjtés szükségességéről, céljáról, illetve arról, hogyan használjuk fel ezeket az adatokat közös céljaink megvalósításához.

Az adatkezelés területén három elvet követünk, amelyek egyben meghatározzák azt a szemléletmódot is, amelyet munkánk során az adatok és a felhasználói fiókok védelme érdekében alkalmazunk:

 

  1. Az információkat arra használjuk, hogy  diákjainknak és megrendelőinknek egyaránt

    nívós szolgáltatásokat kínáljunk.

  2. Folyamatos fejlesztéseinkkel lépést tartunk a kor adta lehetőségekkel.

  3. Felelősségteljesen kezeljük a ránk bízott adatokat.

Adatvédelmi irányelvek

A Diákuniónál olyan ötleteket és minőségi szolgáltatásokat valósítunk meg, amelyek a maguk nemében gyakran egyedülállóak a mai Magyarországon. Felelősségteljes vállalathoz méltón, nap mint nap azon dolgozunk, hogy felhasználóink, diákjaink adatai a fejlesztéseinket követően is megfelelő szintű védelmet és biztonságot élvezzenek. Adatvédelmi irányelveink a vállalat minden szintjén segítenek a döntéshozatalban, így megfelelően tudjuk teljesíteni küldetésünket: a diákok életszínvonalának javítását.

  1. Az információkat arra használjuk, hogy nívós szolgáltatásokat kínáljunk felhasználóinknak.

    A Diákunió filozófiájának első alapelve az, hogy "A felhasználó az első, minden más csak utána következik". Ha a diákok megosztanak velünk bizonyos információkat, azzal lehetővé teszik számunkra, hogy minőségi szolgáltatásokat hozzunk létre. Hiszünk abban, hogy ha a diákok érdekeit tartjuk szem előtt, az hasznára válik mind a terméknek, mind az adatok védelmét szolgáló funkcióknak; valamint abban is, hogy ez a fejlődés mozgatórugója, és ennek köszönhetjük hűséges felhasználói táborunkat.

  2. Olyan szolgáltatásokat fejlesztünk, amelyek megfelelnek szigorú adatvédelmi előírásainknak és gyakorlatunknak.

    Célunk az, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatás mellett, a diákság és megrendelőink érdekeit szem előtt tartva olyan lehetőséget biztosítsunk, amellyel élve játszva jutnak el felhasználóink a várt eredményhez. Betartjuk az adatvédelmi törvényeket.

  3. Átláthatóvá tesszük a személyes adatok gyűjtését.

    Arra törekszünk, hogy megmutassuk felhasználóinknak: az információkat szolgáltatásaink személyre szabásához használjuk fel. Ahol lehetséges, megpróbáljuk átláthatóvá tenni, hogy az egyes felhasználókról milyen adataink vannak, és hogyan használjuk fel ezeket az információkat a szolgáltatásainkhoz.

  4. Felelősségteljesen kezeljük a ránk bízott adatokat.

    Tudjuk, hogy a mi felelősségünk azoknak az adatoknak a védelme, amelyeket felhasználóink ránk bíztak. A biztonsággal kapcsolatos problémákat fontosnak tartjuk és komolyan vesszük, emellett számos felhasználóval, fejlesztővel dolgozunk azon, hogy rendszerünket biztonságosabbá tegyük. A felhasználó döntése alapján egyéb közösségi tevékenységhez kapcsolódó adat: különösen képfeltöltései, hozzászólásai, üzenőfali üzenetei, fórumbejegyzései, a Diákunió honlapján keresztül jelenít meg. A felhasználó önkéntes tevékenységének következtében az adatlapon megjelenő vagy a profilban a felhasználó döntése alapján megadott adatok esetében az adatkezelésének célja belső internetes közösség alkotása, a felhasználók azonosítása. Az adatokat a szolgáltató felhasználhatja statisztikai célokra.

A személyes adatok törlése:

A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben a munka@diakunio.hu címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat.

Az adatkezelést a vonatkozó jogszabályokban foglalt előírásoknak, így különösen az 1992. évi LXIII. törvénynek (A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról) megfelelően kezeljük.

A Diákunió felelősségteljesen kezeli a személyes adataidat: minden esetben tájékoztatunk az információgyűjtés szükségességéről, céljáról, illetve arról, hogyan használjuk fel ezeket az adatokat közös céljaink megvalósításához.

Az adatkezelés területén három elvet követünk, amelyek egyben meghatározzák azt a szemléletmódot is, amelyet munkánk során az adatok és a felhasználói fiókok védelme érdekében alkalmazunk:

 

  1. Az információkat arra használjuk, hogy  diákjainknak és megrendelőinknek egyaránt

    nívós szolgáltatásokat kínáljunk.

  2. Folyamatos fejlesztéseinkkel lépést tartunk a kor adta lehetőségekkel.

  3. Felelősségteljesen kezeljük a ránk bízott adatokat.

Adatvédelmi irányelvek

A Diákuniónál olyan ötleteket és minőségi szolgáltatásokat valósítunk meg, amelyek a maguk nemében gyakran egyedülállóak a mai Magyarországon. Felelősségteljes vállalathoz méltón, nap mint nap azon dolgozunk, hogy felhasználóink, diákjaink adatai a fejlesztéseinket követően is megfelelő szintű védelmet és biztonságot élvezzenek. Adatvédelmi irányelveink a vállalat minden szintjén segítenek a döntéshozatalban, így megfelelően tudjuk teljesíteni küldetésünket: a diákok életszínvonalának javítását.

  1. Az információkat arra használjuk, hogy nívós szolgáltatásokat kínáljunk felhasználóinknak.

    A Diákunió filozófiájának első alapelve az, hogy "A felhasználó az első, minden más csak utána következik". Ha a diákok megosztanak velünk bizonyos információkat, azzal lehetővé teszik számunkra, hogy minőségi szolgáltatásokat hozzunk létre. Hiszünk abban, hogy ha a diákok érdekeit tartjuk szem előtt, az hasznára válik mind a terméknek, mind az adatok védelmét szolgáló funkcióknak; valamint abban is, hogy ez a fejlődés mozgatórugója, és ennek köszönhetjük hűséges felhasználói táborunkat.

  2. Olyan szolgáltatásokat fejlesztünk, amelyek megfelelnek szigorú adatvédelmi előírásainknak és gyakorlatunknak.

    Célunk az, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatás mellett, a diákság és megrendelőink érdekeit szem előtt tartva olyan lehetőséget biztosítsunk, amellyel élve játszva jutnak el felhasználóink a várt eredményhez. Betartjuk az adatvédelmi törvényeket.

  3. Átláthatóvá tesszük a személyes adatok gyűjtését.

    Arra törekszünk, hogy megmutassuk felhasználóinknak: az információkat szolgáltatásaink személyre szabásához használjuk fel. Ahol lehetséges, megpróbáljuk átláthatóvá tenni, hogy az egyes felhasználókról milyen adataink vannak, és hogyan használjuk fel ezeket az információkat a szolgáltatásainkhoz.

  4. Felelősségteljesen kezeljük a ránk bízott adatokat.

    Tudjuk, hogy a mi felelősségünk azoknak az adatoknak a védelme, amelyeket felhasználóink ránk bíztak. A biztonsággal kapcsolatos problémákat fontosnak tartjuk és komolyan vesszük, emellett számos felhasználóval, fejlesztővel dolgozunk azon, hogy rendszerünket biztonságosabbá tegyük. A felhasználó döntése alapján egyéb közösségi tevékenységhez kapcsolódó adat: különösen képfeltöltései, hozzászólásai, üzenőfali üzenetei, fórumbejegyzései, a Diákunió honlapján keresztül jelenít meg. A felhasználó önkéntes tevékenységének következtében az adatlapon megjelenő vagy a profilban a felhasználó döntése alapján megadott adatok esetében az adatkezelésének célja belső internetes közösség alkotása, a felhasználók azonosítása. Az adatokat a szolgáltató felhasználhatja statisztikai célokra.

A személyes adatok törlése:

A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben a munka@diakunio.hu címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat.